L'Aquitaine n'est pas dans le vent

Publié le par Le Platane


Alors que les fermes éoliennes se multiplient dans de nombreuses régions, aucun projet n'a pu voir le jour en Aquitaine. C'est le constat dressé par Sud Ouest. Le quotidien régional se demande pourquoi et cite les multiples recours déposés par l'association Vent de Colère. Seuls quelques projets, modestes, ont été réalisés en Poitou-Charentes.

Publié dans Rebuts de presse

Commenter cet article

Jacme 28/11/2006 11:57

Adishatz,
Un element major per aver d'euliana es la quantitat de vent !  ( pas tròp, e pron tanben!!)
Cal aver una produccion d'electricitat de contunh. Per aver una produccion d'electricitat de contunh cal aver de vent leugièr, e donc clarament pas fòrt, senon l'euliana se dèu arrestar, e donc l'argent investir es gastada per cap produccion. Aquò se cambiarà ambe la tecnicitat, segur, mas pel moment es aital.
La rason simpla de l'abséncia de projècte d'euliana en Aquitània es la consequéncia dels ensages en Lengadòc (Narbona), que ailà tanben i a tròp de vent, e l'usadura correspond pas als fonds que se i pòdon investir.
Excusatz lo meu occitan, es pas lo de Bordèu, mas es aital...
Ben coralament,
Jacme Delmas
http://jacmetolosa.spaces.live.com ( ai fait un escrit sus las eulianas)
conselhièr en plaçament e defiscalizacion

Le Platane 01/12/2006 14:26

Mon occitan n'est ni de Bordeaux, ni de Toulouse ou d'ailleurs.Je constate juste, rentrant de Paris par le TGV, que des éoliennes ont poussé jusque dans les champs de la Beauce, où le vent n'est certainement pas plus abondant qu'en Aquitaine.Simplement, les propriétaires de ces champs sont des agriculteurs pas vraiment à court d'argent, qui ont dû sentir tourner le vent des affaires.L'explication par les flux financiers est intéressante.